امروز، دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷

معاونت بازسازی و مسکن روستایی

اهم فعالیت های معاونت امور بازسازی و مسکن روستایی

– آگاهی از روند اجرایی طرحها بوسیله نظارت های مستمر .
– مقایسه عملکرد اجرایی با برنامه های مصوب و استخراج میزان و علت مغایرت ها .
– نظارت بر فعالیت های اجرایی پیمانکاران و دریافت گزارشات دوره ای و موردی از سرناظر پروژه .
– تهیه گزار مقایسه ای شعب شهرستانها و ارزیابی آنها .
– نظارت و کنترل به منظور حصول اطمینان از رعایت نظام فنی ومهندسی روستا در اجرای طرح ها درسطح استانها .
– تعیین نوع مسکن و مصالح متناسب با شرایط محیطی و اقلیمی استان .
– پیشنهاد الگوها و مدلهای لازم جهت  سنجش و ارزشیابی نتایج حاصل از اجرای برنامه های مصوب با کمک دفتر نظارت و ارزیابی امور مسکن و ارایه به همتای سازمانی خود در ستاد مرکزی .
– حصول اطمینان از رعایت نظام فنی و مهندسی روستایی در خانه سازی .
– ارائه هدایت های فنی و تخصصی به شعب و انجام حمایت های لازم از آنها .
– تهیه طرحها و نقشه های فوری مسکن در مواقع بروز حادثه و سوانح غیر مترقبه .
– هماهنگی و همکاری برای ایجاد دفاتر نظام فنی و مهندسی روستایی .
– مطالعه مناطق آسیب دیده از نظر بازسازی و یا انتقال سکونتگاه به مکان دیگر .
– نظارت بر توزیع تسهیلات بین واجدین شرایط مناطق سانحه دیده.



  • گرگان، میدان بسیج، سایت اداری استانداری
  • تلفن تماس: 2-32480281 017
  • نمابر: 32480280 017
  • سامانه پیامکی: 100000100100
  • پست الکترونیکی: info@bmgolestan.ir

© تمامی حقوق مادی و معنوی این پرتال متعلق به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان می باشد.